ارائه ی بهترین نوع هود و گاز

با بهترین تخفیف انواع هود و گاز را خریداری کنید .

ارائه ی بهترین نوع هود و گاز

با بهترین تخفیف انواع هود و گاز را خریداری کنید .

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کن

کن نامی است فراتر از یک تولید کننده کالای خانگی. نامی است که از کمیتها فراتر رفته و کانون توجه خود را در ارزشها قرار داده است .کن نمادی است از مدیریت موفق که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود که از این محصول با نام هود یاد شده است به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هودکن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد.


استقبال و حمایت خوب هموطنان عزیز از محصولات با کیفیت محصولات کن، مدیران و متخصصین متعهد و با دانش این مجموعه را ترغیب نموده است تا ضمن افزایش ظرفیت محصولات برای نیازهای داخلی،در اندیشه نفوذ در بازار جهانی و جهانی شدن گامهای لازم را برداشته و در بازارهای خارجی همچون کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا حضور یافته و محصولات خود را به این کشورها صادر نماید. هود کن در جهت حضور در سطح بازار جهانی از جمله بازار اروپا و دستیابی به بالاترین استانداردهای جهانی، با ایجاد زیرساختهای لازم و با استفاده از فن آوری و فرایندهای نوین ساخت و مونتاژ ، استفاده از جدیدترین سیستمهای مدیریتی و تقویت واحد تحقیق توسعه و تیم مهندسی و نیز بهره گیری از بهترین متخصصان مجرب و متعهد کشور، بر روند رو به رشد خود افزوده است. با توجه به رشد فزاینده تقاضای مردم عزیز کشورمان و زحمات و تلاشهای بی وقفه همکاران، درسال ۱۳۸۰ هود کن تنوع محصولات خود را افزایش داده و علاوه بر تولید هود آشپزخانه ، تولید مدرنترین و با کیفیت ترین اجاق گازهای توکار در ایران را آغاز نمود.

نمایندگی کن

در سال ۱۳۸۷ این شرکت با نام گروه لوازم خانگی کن ثبت گردید که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در حال فعالیت می باشد. گروه لوازم خانگی کن، در راستای تامین آرامش، آسایش و ایمنی هم میهنان عزیز و همچنین سایر کشورهای جهان، تامین تمامی تجهیزات آشپزخانه را برای داخل و خارج از کشور هدفگذاری کرده است که به همین منظور، تامین سینکهای استیل با بالاترین کیفیت و با گارانتی ۵ ساله برنامه ریزی گردیده و اطمینان خاطر و رضایت کامل مشتریان را به خود جلب کرده است. در حال حاضر گروه لوازم خانگی کن با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰۰۰۰ دستگاه هود، اجاق گاز و سینک جزء خوش نام ترین صنایع کشورمان به شمار می رود. در سال ۱۳۹۱ برند جدید کن تراست توسط هولدینگ کن (صنعت آذین) به ثبت رسیده و برای تامین نیاز بانوی مشکل پسند و شیک پسند ایرانی گام بسیار مهمی را برداشته و با ایجاد نو آوری در محصولات آشپزخانه اقدام به تامین محصولاتی مدرن و متفاوت در تجهیزات آشپزخانه نموده است که کار خود را با ارائه ی سینکهای آشپزخانه ی گرانیتی و شیر آلات آشپزخانه ی تمام استیل ۳۰۴ آغاز کرده و گارانتی ۵ ساله را برای شیرآلات استیل خود در نظر گرفته است تا قلب خانه ی ایرانی را به امن ترین و آسوده ترین محل آن تبدیل کند.

 

https://parsaplus.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%da%a9%d9%86/

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

شرکت آلبا


شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال  با برند تجاری آلتون و دامنه فعالیّت تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی پا به عرصه تولید ملّی گذاشت.

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه واقع شده است.

شرکت البا گاز با بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای تولید و با به خدمت گرفتن کارشناسان مجرّب و متخصّص، به عنوان یک واحد تولید ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت محسوب می شود.

تمامی محصولات آلتون با نظارت مستمر و دقیق کارشناسان واحد کنترل کیفیت و مطابق با استانداردهای ملّی تولید و عرضه میگردد.

نمایندگی آلبا

فروش انواع محصولات آلبا با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر کشور را دارا می باشد .

https://parsaplus.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a2%d9%84%d8%aa%d9%88%d9%86/

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰


 اخوان

کارخانجات صنعتی اخوان جم در سال 1348 با مجوز وزارت صنایع و معادن استان تهران و توسط آقای محسن اخوان جم تاسیس گردید.
فعالیت تولیدی این گروه بزرگ با تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان سازی شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیاز کشور به تولیدات با کیفیت لوازم آشپزخانه ، مجوز تولید سینک ظرفشوئی از جنس استیل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا این صنعت را توسعه و بهبود بخشید.
پرس کاری استیل فرایندی تخصصی بوده و با دانش فنی گروه اخوان و بهره مندی از پرس های هیدرولیک تناژ بالا و مدرن ، این مجموعه را به عنوان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین های متخصص در امر کشش استیل مطرح مینماید .همچنین استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده است.
برنامه ریزی و توسعه گروه اخوان منجر به تنوع بی نظیر محصولات خانگی شامل انواع سینک های ظرفشوئی ، انواع اجاق گاز های مبله و رومیزی استیل و شیشه ای ، انواع فر های گازی و برقی ، انواع هودهای آشپزخانه شده است. اکنون گروه صنعتی اخوان با وسعتی بالغ بر 200000 متر مربع مساحت و سالنهای تولید منحصر به فرد مانند نگینی درخشان در شهرک صنعتی عباس آباد در حال کار بوده و بیش از 700 نفر نیروی کارگری و متخصص به طور مستقیم در آن اشتغال دارند.

 

شایان ذکر است محصولات گروه صنعتی اخوان در گسترده ترین شبکه فروش و با قویترین سیستم خدمات پس از فروش خدمتگذار هموطنان عزیز میباشد.

نمایندگی اخوان

 

دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی برند برتر سال

دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی برند برتر سال به خاطر تولید، کیفیت و تنوع لوازم آشپزخانه

 

 

مراسم اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  با حضور وزیر کشور، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس اتاق تعاون ایران و جمع

کثیری از فعالان اقتصادی در حوزه صنعت  به پایان رسید و از شرکت های برجسته نقدیر به عمل آمد که شرکت اخوان مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس طلایی برند برتر سال به خاطر تولید، کیفیت و تنوع لوازم آشپزخانه گردید است.

 

 

دریافت سیمرغ زرین انتخاب ملی و استاندارد و بین المللی

سیمرغ زرین انتخاب ملی و دریافت استاندارد و جایزه بین المللی لوکس ترین و مدرن ترین برند تجهیزات آشپزخانه از اتحادیه اروپا و نشان ملی رتبه نخست کیفیت و دوام در تولید تجهیزات آشپزخانه, لوح زرین طراحی منحصر به فرد و سیمرغ زرین مدیریت خلاق

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

 

آروما و بورنیک

آروما برندی ثبت شده در ایتالیا و اتحادیه اروپا است.که تجهیزات توکار آشپزخانه شامل: هود – سینک – اجاق‌گاز رومیزی – فر و … را تحت لیسانس در دو سری لوکس و اکونومی در ایران تولید می‌نماید. بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز اروپا، سبد کامل کالا، طرح‌های جدید، خدمات پس از فروش گسترده با نصب رایگان، پوشش بیمه ایران، نشان استاندارد با گرید A  از ویژگی‌های این برند معتبر است. شرکت بازرگانی آرمان تحت نام آرمان سرویس+ با ربع قرن تجربه و دارا بودن صدها مرکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران کیفیت و گارانتی محصولات را تضمین می‌نماید.

 

خدمات پس از فروش

پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش یا همان نگهداری محصولات است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی ورفتاری مناسب که بتواند باحفظ حرمت وایجاد اعتماد وآرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد ازجمله برنامه‌هایی است که همواره دردستور کار شرکت آروما  است. آروما خدمات پشتیبانی رابه عنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول وپل ارتباطی پایدار بامشتریانش میداند و همواره مجموعه خدمات آروما تحت نام آرمان سرویس+ تمام تلاش خود رابکار گرفته تابارفع ابهامات ومشکلات، شرایط لازم برای رضایت و خشنودی هرچه بیشترمشتری فراهم کند.

شرایط گارانتی

ضمانت نامه دستگاه از تاریخ نصب توسط سرویس کار مجاز معتبر خواهد بود .

قسمت های مکانیکی و موتور جزو ضمانت بوده و در صورت مشاهده هرگونه اشکال مراتب را فورا به بخش خدمات شرکت اطلاع دهید.

 

هر گونه ایراد یا خسارت ناشی از عوامل طبیعی ، نوسان برق ، سقوط ، استفاده نادرست ، آتش سوزی ودستکاری افراد غیر مسئول جزو ضمانت نمی باشد.

هر گونه خسارت و یا جابجایی دستگاه به مکان دیگر توسط مشتری شامل ضمانت نمی باشد.

مشتـرکین کالاهای گاز سوز موظفند سالانه ۲ بار جهت تست اتصالات گاز با دفتر آرمــان سرویــس تـمـاس بگیرند( در غیر این صورت هرگونه خسارت مالی و جانی ناشی از نشت گاز به عهده مشترکین می باشد)

نمایندگی آروما و بورنیک

مشترکین دستگاههای ماکروویو موظفند سالانه ۲ بار جهت تست نشت اشعه با دفتر آرمان سرویس تــمــاس بگیرند . در غیر این صورت خسارت ناشی از عدم تماس و بررسی موارد فوق به عهده مشتری می باشد و این دفتر هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نمی گردد و هرگونه خسارت ناشی از تماس مستقیم مشتری یا سرویسکاربه عهده این شرکت نمی باشد.

هزینه ایاب و ذهاب سرویس کار، همچنین در صورت لزوم هزینه حمل کالا به کارگاه به عهده مشتری می باشد.

کلیه قطعات تزئینی و بدنه شامل استیل ، شیشه ها ، ولوم ها ، کلیدها ، شعله پخش کن ها ، فیلترها ، لامپ ها اعم از اینکه شکسته شده و یا تغییر شکل و رنگ بدهند شامل گارانتی نمی باشد.

مشترکین کالاهای گازسوز متعهد می شوند بعد از نصب به هیچ وجه در محل اتصال گاز سه راهی وصل نکنند.

قبل از نصب گازهای برقی ، سرامیکی کنترل برق توسط برقکار الزامیست.

https://parsaplus.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%a2%d8%b1%d9%88%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d9%86%db%8c%da%a9/

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

 

داتیس

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس تولید کننده انواع اجاق گاز صفحه ای( توکار)، هود و فر توکار و سینک می باشد که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را بصورت حرفه ای در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع شروع نمود. این شرکت در این مدت توانسته است بالغ بر ۱۲۰ مدل مختلف لوازم آشپزخانه( هود، اجاق گاز و…) را در انواع مختلف تولید کند

همچنین با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید. که از جمله استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا (ISO 9001:2008) دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا  و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران می باشد .

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است. محصولات گروه تولیدی و صنعتی داتیس در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم ،دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینک (پلاستیک فشرده) بسته بندی می گردد .بدین صورت که ابتدا نوع محصول در یک بسته بندی مجزا به صورت شیرینگ آماده و کارتن این محصول نیز مجدداً به صورت شیرینگ بسته بندی می گردد و مناسب برای صادرات و حمل ونقل به اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد.

 


نمایندگی داتیس

اولین دارنده استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) ازTUV ایتالیا در این صنعت

دارنده استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) ازTUV ایتالیا

دارنده استاندارد CE اروپا ازTUV ایتالیا کسب عنوان نمونه استانی در سال۹۱، ۹۵ و ۹۶ در استان سمنان

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در اجاق گاز صفحه ای

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در هود

دارای استاندارد ۱۴۶۲۸ برچسب انرژی گرید A

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در فر توکار گاز و برق

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در فر توکار برقی

 

https://parsaplus.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c%d8%b3/

 

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

استیل البرز

 

شرکت صنایع استیل البرز (سهامی خاص) تولید کننده و صادر کننده پیشگام سینک ظرفشویی Stainless Steel در خاورمیانه می باشد که فعالیت خود را از سالها پیش با پیشرفته ترین ماشین آلات و ظرفیت سالیانه ۲۰۰٫۰۰۰ قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود که این میزان تولید پاسخگوی تقاضای بازار داخلی آن روز بود.

شرکت صنایع استیل البرز اکنون پس از سالها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک اجاق گاز و هود به بیش از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از ۲۰۰ مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از ۴۰ کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می نماید. این شرکت جهت نیل به اهداف خود که مهمترین آن کیفیت بالای محصولات تولید شده و در نهایت برخورداری از سازمانی مشتری مدار است، تلاش و مساعی خود را از همان ابتدای کار که خریداری و وارد نمودن ورقهای Stainless Steel می باشد، آغاز نموده و به همین دلیل در تولید بخش عمده ای از محصولات خود ورق SUS304L (با ترکیب ۱۸% کروم و ۱۰% نیکل) را مورد استفاده قرار میدهد. این ورقها عمدتاً از کشورهای فرانسه و ژاپن خریداری شده و دارای استانداردهای JIS ژاپن و ASTM آمریکا می باشد و از سایر ورقهای موجود براق تر، جهت عملیات ساخت و کشش انعطاف پذیرتر و در مقابل اسیدها و بازها مقاومتر می باشد.

از آنجا که تولید سینکهای پرسی یا Mono Block همواره با محدودیت هایی همچون کشش همزمان سه لگن یا دو لگن با عمق متفاوت مواجه است، شرکت صنایع استیل البرز مبادرت به راه اندازی واحد دیگری به نام ” خرم صنعت” جهت رفع این محدودیت و تولید سینکهای جوشی یا فانتزی نمود. بدین ترتیب هر یک از قسمت های سینک اعم از سینی و لگن به طور جداگانه قالبسازی، پرس و پالیش گردیده و نهایتاً توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک CNC ) Computer Numerical Control ) به یکدیگر متصل می شوند، به نحوی که پس از اتمام کار و پشت سر نهادن تمام مراحل تولید (۳۵ درجه) سینکی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند که کاملاً یک تکه و بدون آثار جوش می باشد. بنابراین سینکهای فانتزی به علت تکنیک خاص تولید فرصت استفاده از ورق های ضخیم تر را فراهم نموده و پالیشینگ مرحله به مرحله موجب کیفیت بالای محصولات تولید شده می گردد. از سوی دیگر به علت ساختار تولید و تعدد قالب ها تنوع در فرم و ابعاد سینک امکان پذیر بوده و محصولات شرکت در انواع و مدلهای متفاوت که گاهاً انحصاری و توسط واحد طراحی شرکت تهیه میگردد, تولید می شوند.

فروش ویژه محصولات استیل البرز با 30% تخفیف

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

نمایندگی داتیس

داتیس

اولین دارنده استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) ازTUV ایتالیا در این صنعت

دارنده استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 9001:2008) ازTUV ایتالیا

دارنده استاندارد CE اروپا ازTUV ایتالیا کسب عنوان نمونه استانی در سال۹۱، ۹۵ و ۹۶ در استان سمنان

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در اجاق گاز صفحه ای

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در هود

دارای استاندارد ۱۴۶۲۸ برچسب انرژی گرید A

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در فر توکار گاز و برق

دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران در فر توکار برقی


درباره داتیس

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس تولید کننده انواع اجاق گاز صفحه ای( توکار)، هود و فر توکار و سینک می باشد که در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را بصورت حرفه ای در منطقه صنعتی ایوانکی در ۵۵ کیلومتری شرق تهران و در مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع شروع نمود. این شرکت در این مدت توانسته است بالغ بر ۱۲۰ مدل مختلف لوازم آشپزخانه( هود، اجاق گاز و…) را در انواع مختلف تولید کند

همچنین با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید. که از جمله استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا (ISO 9001:2008) به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۸ و دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۹ بوده و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران به شماره ردیابی ۷۳۲۱۲۱۲۸۹۵ می باشد.

 

نمایندگی داتیس

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است. محصولات گروه تولیدی و صنعتی داتیس در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم ،دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینک (پلاستیک فشرده) بسته بندی می گردد .بدین صورت که ابتدا نوع محصول در یک بسته بندی مجزا به صورت شیرینگ آماده و کارتن این محصول نیز مجدداً به صورت شیرینگ بسته بندی می گردد و مناسب برای صادرات و حمل ونقل به اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد.

 

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

فروشگاه پارسا پلاس

پارسا پلاس یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه است  اما متمایز است، از دیگر فروشگاه های اینترنتی  به علت امکاناتی که برای کاربران فراهم میکند  مورد توجه ان ها قرار گرفته  و انواع هود، سینک،اجاق گاز، هود را با برند های مختلف و البته معتبر و با گارانتی ضمانت و اصالت کالا و همچنین بازگشت وجه دارا می باشد و به بازار عرضه می کند.

 

پارسا پلاس بزرگترین پلت فرم فروش انلاین

 

فروشگاه اینترنتی زیادی در زمینه لوازم آشپزخانه وجود دارد، که ابزارتحسین یکی از ان ها است، که همواره بر تنوع کالاها کوشیده و یکی از بزرگترین و بهترین و جامع ترین  فروشگاه ها  در زمینه ی هود، سینک، اجاق گاز است.

 و ارائه دهنده ی انواع کالاهای دست اول و بدون واسطه که این کالاهای دارای ضمانت را  با بهترین قیمت ها  عرضه میکند و همچنین دارای  ارسال رایگان  و به موقع درب منزل شماست.

 

پرداخت وجه  درب منزل

 

پارسا پلاس این امکان را برای همراهان و مشتریان فراهم  ساخته است تا بتوانند بعد از خرید خود مبلغ کالای مورد نظر را بعد از تحویل درب منزل پرداخت کنند و از خرید خود اسوده خاطر باشن و همچنین افراد می توانند وجه خود را به صورت اینترنتی نیز پرداخت کنند و این امکان نیز وجود دارد.

 

ضمانت کالا 

 

به علت اصالت کالا و دسته اول بودن کالا ضمانت برای این  کالاها در نظر گرفته شده است و حتی برای اسوده خاطر شدن شما عزیزان از خریدتان بعد از گذشت 7 روز  از خرید کالا، ضمانت بازگشت وجه وجود دارد در صورت هرگونه مشکل و نیزهرگونه سوال میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.  

 

ارائه دهنده ی انواع کالاها بدون واسطه و دست اول 

 

در فروشگاه اینترنتی پارسا پلاس انواع لوازم آشپزخانه ( هود، سینک، اجاق گاز، فر ) را با برندها ی مورد نیاز شما و برند های معتبر عرضه میکند.

 

برند های برتر لوازم آشپزخانه

 

این شرکت عرضه کننده ی انواع برندهای معتبر و برتر است که عبارت اند: کن، استیل البرز، اخوان، داتیس و...

 

 

تتنوع و کارایی فوق العاده ی سایت پارسا پلاس

 

سایت پارسا پلاس یکی بزرگ ترین سایت ها با تنوع کالا و همچنین سرعت بالا و طراحی جذاب و متنوع  مورد رضایت همراهان بوده و شما به راحتی با جستجوی نام کالای مورد نظر با انواع برند ها وقیمت های ان مواجه می شوید و روز به روز به تعداد کالاها افزوده میشود. 

 

 

در آخر...

 

فروشگاه اینترنتی پارسا پلاس در روز بیش 3 هزار کاربر فعال دارد با ورود به سایت ابزار تحسین میتوانید انواع لوازم آشپزخانه  

مصرفی خود را خریداری کنید و در صورت لزوم با پشتیبانی سوالات خود را مطرح کنید و همچنین میتوانید با وارد کردن آدرس 

ایمیل خود از تخفیفات متنوع ما باخبر شوید و نیز شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

 

آدرس اینستاگرام پارسا پلاس و برای اطلاع از تخفیف های شگفت انگیز

  • لیلا جهان
  • ۰
  • ۰

سینک داتیس

 

سینک های ظرفشویی فلزی، رایج ترین و پرطرفدارترین مدل در کشور است. مدل های فلزی بیشتر از جنس آلومینیوم، نیکل و کروم هستند؛ فلز هایی نقره ای رنگ و به نسبت سبک که از دوام خوبی برخوردارند. فولاد ضدزنگ، مس، چدن و فولاد متراکم هم از دیگر فلزات رایج برای ساخت سینک ظرفشویی هستند. همین فلز اولین نکته ای است که باید به آن توجه شود. معمولا بهترین انتخاب استفاده از سینک هایی از جنس فولاد ضدزنگ است: هزینه کم، سبکی و ساختاری محکم، مزایای این نوع سینک ها هستند. البته خریدارانی که تنوع بیشتری از نظر رنگ و طرح می خواهند، می توانند به خرید سینک های چدنی بپردازند.

 

 

● ضخامت سینک

 

برای خرید سینک های فلزی باید به ضخامت ورقه آنها دقت کرد. به عنوان نمونه در اغلب سینک های خارجی برای نشان دادن ضخامت از اعدادی خاص استفاده می کنند تا سینک های مختلف فولاد ضدزنگ را طبقه بندی کنند ۱۸ و ۲۰. هرچه این عدد بزرگ تر باشد ورقه فولاد به کاررفته در سینک، نازک تر است. بهترین انتخاب در این میان سینک های ۱۸ است که در واقع ضخیم ترند. در صورت انتخاب سینک های ۲۰ به بالا ممکن است در اثر مرور زمان و استفاده مستمر تورفتگی یا رد خراش های مختلف روی بدنه سینک مشاهده شود. در واقع هر چه ضخامت سینک بیشتر باشد، بهتر است چون وزن بیشتری را تحمل می کند، دیرتر تاب بر می دارد و در مقابل گرما یا سرما مقاوم تر است.

 

● مقایسه سینک های سنگی و شیشه ای

 

علاوه بر فلز سینک هایی از جنس شیشه، چینی شفاف و سنگ هم در بازار یافت می شود. مدل های سنگی یا شیشه ای با توجه به قیمت بالا و کارایی کمی که دارند، برای مکان های لوکس یا کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل ها در مغازه هایی خاص به فروش می رسند و در دسترس عموم قرار ندارد.

 

مدل های سنگی هم قیمت های میلیونی دارند که با توجه به جنس سنگ و اندازه آن متفاوت است. اما مدل های شیشه ای قیمت کمتری دارند و از حدود ۴۰۰ هزار تومان آغاز می شود. در بیشتر موارد، چون سینک های شیشه ای متقاضی زیادی ندارند، باید مدل موردنظرتان را از بروشورهای تبلیغی انتخاب کنید؛ مدل آماده ای وجود ندارد. در مدل های خاص در زیر شیشه سینک، فضایی قرار دارد که می توانید با انواع وسایل تزئینی آنها را پر کنید و طبیعی است که قیمت آنها بیشتر می شود. از آنجایی که لک حتی یک قطره آب روی این سینک ها خود را نشان می دهد و دائم باید تمیز شود، بیشتر به درد همان دکور فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی می خورد. پس گول ظاهر آنها را نخورید.

 

● ایمنی سینک

 

ایمنی سینک های شیشه ای، چینی و سنگی بسیار کمتر از انواع فلزی سینک است و در صورت سقوط جسم سنگین امکان شکستن شان وجود دارد. پس اگر آشپزخانه شلوغ و پر رفت وآمدی دارید دور سینک های چینی و شیشه ای را خط بکشید. ضمن اینکه اگر بچه کوچکی دارید که دوروبر سینک می چرخد، بهتر است سینکی را انتخاب کنید که گوشه های منحنی داشته باشد. گوشه های تیز سینک های فلزی باعث بروز حادثه به خصوص برای خردسالان می شود.

 

 

 

● سلامت سینک

 

تعداد و انواع سینک های غیراستاندارد در بازار کم نیست؛ سینک هایی که سلامتی آدم را نشانه رفته اند. منگنز در مقایسه با آلومینیوم ارزان تر است و برخی از انواع سینک هایی که قانونی یا غیرقانونی وارد کشور می شوند، از این جنس اند. منگنز، فلزی سمی است و استفاده از آن در وسایل خانه می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند! از ظرفی وجود منگنز منجر به کاهش مقاومت سینک در برابر زنگ زدگی نیز می شود. قیمت این سینک ها ارزان تر از مدل های استاندارد است از آن ارزانی هایی که بی حکمت نیست. این سینک ها ساخت کشور چین است. بی شک سلامتی انسان آنقدر ارزش دارد که هنگام خرید، کمی دست و دلباز تر باشید و کالایی بهتر و معتبرتر را انتخاب کنید.

 

● سینک های چندقلو

 

در مورد کاسه ظرفشویی سینک هم ۳ مدل وجود دارد: یک، دو و سه کاسه. در این مورد هم باید دقت کرد تا اندازه و حالت کاسه سینک ظرفشویی مناسب باشد: گودی کاسه و انحنای دیواره ها. انتخاب سینک ها از این نظر به نیاز شما در آشپزخانه بستگی دارد. اگر تنها برای شست وشوی ظروف می خواهید از سینک استفاده کنید همان سینک های کلاسیک یک قلو برای شما مناسب است. اما اگر می خواهید علاوه بر شست وشو برای خیس کردن سبزی ها و میوه ها یا جداکردن مواد غذایی قبل از شست وشو از سینک استفاده کنید، بهتر است سینک های ۲ یا ۳ کاسه تهیه کنید.

 

مدل های ۳ تکه ای، قسمتی باریک و کوچک در میانه ۲ قسمت اصلی دارند که می تواند به عنوان محل قرار دادن مایع ظرفشویی هم مورد استفاده قرار گیرد. البته راه آب رو دارد و می توان برای شستن سبزی و حتی ظروف هم از آن استفاده کرد که البته باید بهداشت را در این زمینه رعایت کرد. سینک های یک قلو ارزان ترین مدل در بازار محسوب می شود. می توانید با حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان یک مدل داخلی آن را خریداری کنید. قیمت سینک های ۲ قلو و ۳ قلو هم از ۱۵۰ هزار تومان آغاز می شود و قیمت مدل های خارجی به ۳۰۰ هزار تومان هم می رسد.

 

 

● ابعاد سینک

 

در ابتدا باید دقت کنید سینک منتخب تان از لحاظ اندازه و ابعاد برای کابینت و آشپزخانه شما مناسب است یا نه! بنابراین قبل از هرکاری باید اندازه و ابعاد سه بعدی فضایی را که برای سینک ظرفشویی اختصاص یافته بدانید. همیشه بین ۵ تا ۸ سانتی متر از ۲ طرف فاصله در نظر بگیرید چون ممکن است هنگام نصب سینک مشکلات جانبی بروز کند. عرض سینک های ظرفشویی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر است. طول سینک های ۲ قلو کمتر از ۱ متر است؛ سینک های ۲ قلو ۱ متر طول دارند و سینک های ۳ قلو، نزدیک به ۱ متر و ۳۰ سانتی متر.

 

البته باتوجه به مدل سینک که دایره ای باشد یا چهارگوش و شرکت تولید کننده ممکن است این اندازه کمی بالا و پایین شود. پس قبل از سفارش کابینت، حتما سینک دلخواهتان را انتخاب کنید و اندازه آن را به سازنده کابینت بگویید. بهتر است سینکی را انتخاب کنید که با مساحت آشپزخانه تان متناسب باشد. سینک های خیلی بزرگ در صورتی که رفت وآمد زیادی دارید، دست و پاگیر خواهند بود.

خرید سینک داتیس

  • لیلا جهان