ارائه ی بهترین نوع هود و گاز

با بهترین تخفیف انواع هود و گاز را خریداری کنید .

ارائه ی بهترین نوع هود و گاز

با بهترین تخفیف انواع هود و گاز را خریداری کنید .

  • ۰
  • ۰

هود اخوان

 

هود اخوان laugh

هود اخوان مدل T H65 از پر فروش ترین محصولات این برند ایرانی است که البته از لحاظ فنی ویژگی هایی مشابه فوق که برای هود کن بیان شد را دارد اما  این هود از لحاظ ظاهری در خانواده هود های مخفی قرار می گیرد. هود های مخفی یا توکار کاملا زیر کابینت قرار می گیرند و برای برخی دکوراسیون های امروزی که هود از نقشه کابینت حذف شده و مخفی می گردد و به زیبایی آشپزخانه کمک می کند، مناسب است. در واقع هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد و فضایی هم اشغال نمی کند.

فیلتر این مدل هم آلومینیومی 4 لایه است که می توانید به راحتی آن را با ماشین ظرفشویی یا آب گرم و مواد پاک کننده ملایم دیگر شست و شو دهید. این امر باعث عملکرد بهتر هود در زمینه مکش شده و به افزایش طول عمر موتور منجر می شود. بدون شک استفاده از هود مخفی که صفحه کلید آن لمسی باشد و بتوان آن را از راه دور به وسیله ی ریموت، کنترل کرد لذت بخش تر است. این مزیت باعث افزایش سرعت و سهولت کار با این نوع هود خواهد شد. ضمن در نظر گرفتن  و ویژگی های فنی محصولات آن، این برند انتخاب مناسبی است برای افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای هود آشپزخانه صرف کنند.

 

 

اولین تولید کننده هود در ایران

هود اخوان در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود که از این محصول با نام هود یاد شده است به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هود کن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد.

 

 

مهمترین کارکرد هودها دراشپزخانه

کشیدن بوی غذا، بخار و چربی در هنگام آشپزی است که باعث شده چربی حاصل از غذا که در هوا معلق است، جذب وسایل نشود و فضای آشپزخانه مرطوب بماند

مشکلاتی که در صورت استفاده نکردن از هود اشپزخانه خواهید داشت

 1-امکان رشد باکتری و قارچ ها روی دیوار آشپزخانه و به خطر افتادن سلامت اعضای خانواده

 2- بعد از مدت کوتاهی چربی حاصل ازپخت وپز روی وسایل منزل شما نشسته و ظاهر نامناسب ییدا کند به طور مثال شاید برای شما هم پیش امده باشد که پرده سفید منزل شما بعد از مدت کوتاهی بسیار زرد و بدرنگ شده باشد و حتی بعد از چندین بار شستشو دیگر به رنک اولویه خود باز نگردد یکی از دلایل مهم ان نشست دود و چربی بر روی پارچه و رسوخ در تار و پود ان می باشد.

3- هود برای افراد دارای بیماری آلرژی و آسم و همچنین حفظ سلامت تنفسی کودکان نوپای شما ضروری است و درنهایت شکل ظاهری هود در زیبایی و دکوراسیون اشپزخانه شما بسیار اثر گذار خواهد بود.

 

 

ساختار  اجرای تشکیل دهنده هود

اجزای تشکیل دهنده هود، فیلتر، لامپ، حسگر و کلید تنظیم کننده دور موتور است.
1-
فیلترها باعث جذب چربی و گرد و غبار میشوند. فیلترهای چربی باعث جذب چربی غذا و فیلترهای زغالی باعث جذب بوی نامطبوع غذا میشوند. اگر با یکدیگر استفاده شوند کارکرد بالایی دارند.
2-
لامپ در هود باعث بهتر دیده شدن سطح غذا شده و آشپزی را راحت تر می کند.
3-
اگر هود دارای حسگر باشد این امکان را فراهم میکند تا قدرت مکش برابر با مقدار آلودگی هوا تنظیم شود و هرچه آلودگی بیشتر شود قدرت مکش نیز بالاتر می رود.
4- 
کلید تنظیم کننده دور موتور نیز برای تنظیم کردن قدرت موتور نسبت به آلودگیها

 

خرید هود اخوان devil

هود در لغت به معنی سرپوش است که دلیل نامگذاری آن پوشش دادن روی اجاق گاز است. البته هود افزون بر جذب دود حاصل از غذای طبخ شده فوایدی دیگری مثل جذب بوی غذا، جذب ذرات روغن و همچنین جذب رطوبت فضای آشپزخانه را دارا می باشد. اگر قصد خرید هود برای آشپزخانه ی خود را دارید، معیارهایی که برای خرید یک هود مناسب باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از :

قدرت مکش : قدرت مکش هود با معیار متر مکعب سنجیده می شود که در واقع به میزان جذب دود در هر ساعت گفته می شود . معمولا این میزان با توجه به اندازه و تعداد شعله های اجاق گاز متفاوت می باشد. اما بطور معمول برای آشپزخانه های با اجاق گاز پنج شعله گازی این مقدار می بایست حداقل 600 متر مکعب در ساعت باشد.

میزان صدا : به طبع هر چه میزان صدای هود پایین تر باشد ، بهتر است. ولی صدای هود بسته به قدرت مکش و نوع پروانه ای که در موتور هود به کار رفته باشد از 40 تا 60 دسیبل متفاوت می باشد.

پروانه موتور : . هودهایی که از پروانه فلزی استفاده می کنند دارای طول عمر بیشتری می باشند ولی هودهایی که از پروانه پلاستیکی نسوز بهره می برند دارای میزان صدای کمتری می باشند.

فیلتر الیافی : این نوع فیلتر بیشتر در هودهای زیرکابینتی و ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلتر آلومینیومی : درحال حاضر پرکاربردترین فیلتر برای ساخت هود می باشد. از مزایای این فیلتر می توان به قابلیت شستشو ، قابلیت تعویض و در بعضی از هودها چند لایه بودن آن اشاره کرد.

فیلتر ذغالی : این نوع فیلتر برای آشپزخانه هایی که امکان استفاده از دودکش را ندارند ، مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع فیلتر بدون خارج نمودن دود اقدام به تصویه هوا می کند. این نوع فیلتر می بایست حداقل سالی یکبار تعویض گردد. در ضمن توصیه می شود در صورت اجبار از این نوع فیلتر استفاده کنید.

سنسور : معیار دیگری که باید در هنگام یک هود به آن توجه کرد ، سنسور است. اگر هودی مجهز به سنسور باشد ، در صورت وجود دود و حرارت به صورت خودکار روشن شده و عمل مکش را انجام می دهد.

هود زیرکابینتی : این نوع هود همانطور که از اسمش پیداست در زیر کابینت نصب می شود و فضای کمی را اشغال می کند. اما بدلیل قدرت مکش پایین، ظاهر ساده و گاها صدای بیشتر، از گزینه های اصلی برای انتخاب یک هود مناسب به شمار نمی رود.این نوع هودها معمولا دارای فیلتر الیافی می باشند.

هود مخفی : این هود دارای قدرت مکش بالاتری نسبت به هود های زیرکابینتی می باشند و داخل فضای تعبیه شده داخل کابینت قرار می گیرند. این هود دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو می باشد.

هود شومینه ای : نسبت به دو مدل قبلی فضای بیشتری در آشپزخانه اشغال می کنند اما دارای مکش بالاتر وظاهری مناسب تر نسبت به آن دو می باشند. این نوع هود بدلیل تنوع در شکل ظاهری افزون بر قدرت مکش نسبتا بالا و قیمت مناسب می تواند یکی از گزینه های اصلی انتخاب شما باشد.

هود مورب : علاوه بر داشتن تمامی مزایای هودهای شومینه ای ، داشتن ظاهری مناسب تر نسبت به مدلهای قبلی ، این نوع هود را به پر فروش ترین نوع هود در بازار تبدیل کرده است . جنس این نوع هود از شیشه نشکن می باشد و در قالب دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود. برخی از این نوع هود قابلیت پخش موسیقی را دارند.برروی این نوع هودها دربی تعبیه شده است که هنگام استفاده بسته به نوع هود، بصورت دستی ویا برقی باز خواهند شد.

هود جزیره : طراحی این نوع هودها مانند هودهای شومینه ای می باشد با این تفاوت که نوع نصب آنها به جای دیوار ، به صورت سقفی می باشد. از لحاظ کارایی هیچ امتیازی بین این نوع هود و شومینه ای وجود ندارد و فقط تفاوت در نوع نصب می باشد.

cool

https://parsaplus.com/product-category/hood/hood-akhavan/

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • لیلا جهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی