ارائه ی بهترین نوع هود و گاز

با بهترین تخفیف انواع هود و گاز را خریداری کنید .

ارائه ی بهترین نوع هود و گاز

با بهترین تخفیف انواع هود و گاز را خریداری کنید .

  • ۰
  • ۰

نصب هود

نصب هود

1. اگر هود قدیمی وجود دارد ، آن را برداریداتصال الکتریکی را در زیر یک پوشش نزدیک چراغ برق قرار دهید و سیم را با جدا کردن اتصالات سیم و جدا کردن اتصالات جدا کنیدبا استفاده از کسی که وزن هود را پشتیبانی می کند ، پیچ هایی را که در جای خود قرار دارد ، شل کنید (اما به طور کامل از بین نبرید)هود را از پیچ های نگهدارنده جدا کرده و کنار بگذارید ، سپس پیچ ها را جدا کنیداطمینان حاصل کنید که سیم کشی که به بیرون هود وصل شود حداقل 12 اینچ از دیوار دارد.
 


 

2. بررسی کنید تا مطمئن شوید که کاپوت جدید 20 تا 30 اینچ از سطح محدوده باشد و حداقل کل منطقه پخت و پز را پوشانده باشدبیش از حد 3 اینچی از هر طرف ترجیح داده می شودبا این وجود ، محدوده های نصب شده در بالای آشپزخانه های برقی می تواند کمتر از گاز باشد ، بنابراین مشخصات تولید کننده را بررسی کنید.

3.
جهت تهویه را رعایت کنیدباید از طریق کابینت یا از پشت دیوار عبور کندبسته به اینکه کدام یک از این دو سوراخ برای دسترسی به مجرای کار استفاده شود ، بیشتر هودهای برد قابل تنظیم می توانند تنظیمات دریچه را داشته باشندسوراخ تهویه مناسب در هود و حذفی را برای سیم کشی باز کنید.

4-
هود را روی میز یا پیشخوان بچرخانید و به دنبال یک پوشش فلزی در نزدیکی لامپ نور باشیدبرخی از مدل ها دارای یک صفحه بزرگ هستند که کل زیر بغل هود را در بر می گیردبرای در معرض قرارگیری سیم کشی و مونتاژ فن ، پوشش را جدا کنید.

مونتاژ هود اخوان

این دستورالعمل ها نصب هود برد در زیر کابینت را توصیف می کنندهودهای مختلفی برای محدوده جزایر آشپزخانه در دسترس استاگر می خواهید یک هود بدون تهویه موجود را با یک هواکش جایگزین کنید یا یک کاپوت دریچه ای را در یک مکان جدید قرار دهید ، باید مجرایی را نصب کنید که به سمت خارج از خانه منتهی شودتهویه نباید داخل اتاق زیر شیروانی یا دیوار پایان یابد.

مرحله 1
هود را در حالت نگه دارید و (با کمک کسی) محل سوراخ های شکل دهنده کلید را در هود علامت بزنیدپیچ ها را در نیمه راه به قسمت زیر کابینت روی آن علامت گذاری کنید و هود را روی پیچ ها بکشیدبرای اطمینان از پایداری از پیچ هایی استفاده کنید که به طور خاص برای مدل شما توصیه می شوداگر قسمت زیرین کابینت نمی تواند پیچ ​​های نصب را جای دهد ، بلوک های چوب را در دو طرف محل نصب قرار دهید.

مرحله 2
اگر قسمت زیرین کابینت نازک یا فرورفتگی است و نمی تواند پیچ ​​های نصب را در خود جای دهد ، بلوک های چوبی را در دو طرف محل نصب قرار دهید تا یک محکم محکم برای هود فراهم شودکف هر بلوک باید با لب لب کابینت شسته شود.

مرحله 3
اطمینان حاصل کنید که باز شدن در هود با مجرای سازگار استدر صورت لزوم تنظیم کنید در حالی که پیچ های نصب هنوز هم در نیمه راه سفت شده اند.

اتصال سیم کشی

مرحله 1
سیم کشی از دیوار را از طریق گیره کابل و سوراخ کوچک در قسمت پشت هود بپیچیدفن و چراغ هر یک سیم سیاه و یک سیم سفید خواهد داشتبا استفاده از اتصالات سیم ، دو سیم سیاه را به سیم مشکی که از دیوار وارد می شود و دو سیم سفید را به سیم سفیدی که از دیوار وارد می شود ، وصل کنیداگر یک سیم سبز یا لخت از دیوار آمده است ، آن را به پیچ زمین سبز وصل کنیدسیم ها را در جای خود قرار دهید و پوشش را تعویض کنید.

مرحله 2
وقتی کاپوت سیمی شده و به درستی قرار گرفته است ، پیچ هایی را که از آن پشتیبانی می کنند ، محکم کنید تا مطمئن شوید.

مرحله 3
نیرو را به مدار روشن کنید و فن و نور را آزمایش کنیددریچه خارج را بررسی کنید تا مطمئن شوید هوا آزادانه از آن عبور می کندهوای مرطوب یا چرب که کاملاً بیرون از خانه کشیده نمی شود ، می تواند خسارت وارد کند.

خرید هود اخوان

برای خرید هود اخوان با 30% تخفیف بر روی لینک کلیک کنید 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی